5745634
@5745634

android uygulama
@kralkrc gelmişken siz kalın vatansever :))
May 07 · Detayı Aç
...
sevdiklerim hoşcabakın kendinize görüşürük :)) :D
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
@potter :D heyyyy yoldaş :)) @ruludag
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
@HakaN_ efenim şiir de seviyoruz şaşırtıcı :))
May 07 · Detayı Aç
...
@ruludag ama doğru söze ne denir :) arkadaşlar iyi ki varsınız , burası hepimizin sonuna kadar burdayız inşallah
2 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
millet deli ye biz akıllı ya hasret :d
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
sen kendini çok mu zeki sanıyorsun :)) kendi kendine konusmak iyi bi şey olmasa gerek değil mi :)) ahaha :))
May 07 · Detayı Aç
...
@yattur adnan oktarı alenen mehdi ilan eden bir din simsarıydı ve mehdinin zuhur ettiğini görmeden ölmiyeceğim inşallah diyordu , yinede Allah bilir ..
2 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
sabah sabah mutlu oldum iyi mi :) evet çok iyi :DD :D D: D yoldaş harry :D
May 07 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt ablam nerde ulenn ?? :DD
May 07 · Detayı Aç
...
selamlar arkadaşlar güzel bi gün mü acep , yaşayıp görcez :))
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
@akpitter ben gitme diyemem sana ağabey ama dönme zamanın gelince dönmemezlik etme :'(
2 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
@akpitter Ya dağıt bu kimsesiz sürünü Ya Çobansız Bırakma ALLAHIM...!
May 07 · Detayı Aç
...
vedalar her zaman canını acıtır insanın ama geceleri daha başka , gökyüzünün karanlığıyla daha bi katmerlenir yüreğimize çöken acı :'(
1 Beğeni
May 07 · Detayı Aç
...
herşeyin bir sonu olmalı evet ama korkakca ve aptalca değil , takmaz ve kibirlice değil , insanca !!!
May 07 · Detayı Aç
...
sana hakkım geçmiş ise zamanı gelince görüşürüz :))
May 07 · Detayı Aç
...
@BetulAlbayrak sen bizim ismaile bakma cnm saçmalar o :)))
May 07 · Detayı Aç
...
int problemi çözüldü :D
May 07 · Detayı Aç
...
gidiyorum ben demekle gidilmezmiş meğersem bunu da öğrendim :)) @GlsnBzkrt @potter İyİkİ vArsInıZ
May 07 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt geldim ablammmmm geldim ya ben seni çok özledimmm amaa :))
May 01 · Detayı Aç
...
bu asla veda değil biz yine geleceğiz halayla türkülerle yer gök inleteceğiz taş olsun şu kalbimiz unutsak bir an seni seviyoruz beşiktaşım evvel ezelden beri :)))
1 Beğeni
May 01 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt ablacım bitince gelebilirsen gel özledim yanii :))
May 01 · Detayı Aç
...
çok mu çok beşiktaşlıyız :D
May 01 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt ablamm gelmişşş :D
May 01 · Detayı Aç
...
#akpitter sanki damla sakızlı türk kahvesi :)
May 01 · Detayı Aç
...
tamam bak 15 dk seni kendi haline bırakıyorum akpitter sakın bi yere kaybolma bu sefer küsüşürüz :D ben bi kahve yapayım :))
May 01 · Detayı Aç
...
selam millet selam selam selam :D mutlu oldum yaa :))
May 01 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt @DAYIM @potter ben bi gezmeye kadar kaçıyorum :))) yoksa beni dövcekler :)))
Nis 30 · Detayı Aç
...
@GlsnBzkrt senin takipçilerin benim ablam gelmiş ablam heyyy :D :)))
1 Beğeni
Nis 30 · Detayı Aç
...